Geen producten (0)

KLACHTEN

 

De Distel vindt klantvriendelijkheid en servicegericht zijn een vanzelfsprekendheid op al onze verkoopkanalen. Mocht er een klacht zijn meldt deze dan bij ons en wij zullen ons uiterste best doen om de klacht te verhelpen en tot een goede oplossing te komen.

 

Heeft u een klacht stuur dan een mail naar info@dedistelwol.nl met daarin vermeldt;

- Welk product het betreft.

- Duidelijke omschrijving van de klacht.

- Aankoopgegevens (waar/ wanneer).

 

Wij adviseren u om de wikkels te bewaren totdat uw project klaar is zodat als er klachten zijn zoals vermoedelijke productiefouten dan zou het kunnen zijn dat wij u vragen om uw project met wikkels naar ons toe te zenden zodat wij dit aan onze leverancier kunnen voorleggen.

 

Wij streven ernaar om uw klacht zo spoedig mogelijk te behandelen en zullen dit uiterlijk 14 dagen na aangeven van de klacht in behandeling nemen.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.